فهرست بستن

خرید پیچ و مهره ارزان قیمت

فروش پیچ مهره ارزان قیمت از طریق وب سایت های فروشگاهی امکانپذیر بوده و نه تنها عمده بلکه سایت sanatpich.ir به صورت خرده فروشی نیز فعالیت دارد. به منظور ثبت سفارش انواع پیچ و مهره به صورت عمده و خرده می توانید از طریق استعلام قیمت محصولات با شماره های ثبت شده در همین سایت اقدام به خرید اتصالات مد نظر خود نمائید.

خرید پیچ و مهره ارزان قیمت

 

باید اشاره کرد که تمامی محصولات موجود در این شرکت دارای استاندارد ساخت بین المللی بوده و مرغوبیت، دوام و مقاومت بالای آنها در برابر عوامل محیطی، شرایط رطوبتی و حرارتی صنایع مختلفی چون صنعت آب و برق، ساخت و ساز، بتن و ساختمانی و… در حد معیارهای جهانی مطلوب می باشند.

بورس انواع پیچ و مهره ارزان قیمت صنعتی

  • انواع پیچ و مهره شش گوش
  • آلن
  • چهارگوش
  • دو سو
  • دو سر رزوه و یک سر رزوه
  • پیچ های متریک ساختمان سازی و عمران
  • استاد بولت
  • بال اسکرو

خرید پیچ و مهره ارزان قیمت

خرید پیچ و مهره 

پین، اشپیل، خار، واشر، بست و سایر ابزارآلات فلزی از جنس استیل، تیتانیوم، آهن آلیاژهای مورد استفاده برای آبکاری گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، داکرومات، فولاد ضد زنگ و… در سایزبندی ریز و درشت، اینچی و میلیمتری را با قیمت های ارزان با ضمانت فروش تنها از طریق گروه صنعتی و بازرگانی به سادگی تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت سفارش آنلاین خریداری نمائید.

خرید پیچ و مهره قیمت مناسب

چنانچه در خصوص انواع استانداردهای مهندسی و محاسباتی از جمله din و یا گرید و کلاس پیچ و مهره های خاصی برای قطعات، اتصالات ابزار و تجهیزات خودروسازی، کشاورزی، ماشین سازی، ساختمان سازی، سد سازی، ریل و پل سازی ، پیچ مهره های صنایع نیروگاهی جهت تولید انرژی برق مصرفی به مشکل برخورد نمودید می توانید با متخصصین مجموعه  در تماس بوده و انتخابی مطمئن و حساب شده داشته باشید.

آدرس فروشگاه های پیچ و مهره ارزان قیمت

پیچ و مهره یکی از مهندسی ترین قطعات صنعتی محسوب می شود که به جهت نقش مهم و اساسی آن در طول عمر قطعات و حفظ ایمنی عملیات های حرارتی، پنوماتیک، مکانیک و هیدرولیکی نیازمند انتخاب دقیق و اصولی می باشد.

خرید پیچ و مهره ارزان قیمت

پیچ و مهره ارزان قیمت با کاربردهای رایج و کلاس های متداول قابل عرضه به صورت عمده به مغازه داران، همکاران بنکدار و بازرگانی های مرتبط با صنعت اتصالات، قطعات چفت و بستی فلزی با قیمت های تخفیف خورده ویژه همکاری نیز در این مجموعه به فروش می رسد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Pagespeed Optimization by Lighthouse.