فهرست بستن

مرکز تولید پیچ و مهره

کارخانه تولید انواع پیچ مهره : فروش انواع پیچ و مهره در اصفهان شامل انواع پیچ های شش گوش در گرید های مختلف آهنی و فولادی و همچنین پیچ شش گوش استنلس استیل A2, A4 در مرکز نمایندگی فروش پیچ و مهره sanatpish.ir و عرضه انواع استاد بولت های صنعتی در گرید های مختلف B7, B8 , B16 وجود دارد.
عرضه کنندگان مستقیم پیچ و مهره آلن نیم رزوه و تمام رزوه و پیچ متری آهنی و استیل همکاری مداومی با صنایع و اجرای پروژه های متعدد در اصفهان، تهران، قم و سایر شهرهای کشور دارد.

مرکز تولید پیچ و مهره

مرکز تولید پیچ و مهره

جهت سفارش خرید اینترنتی و عمده یا خرده انواع مهره های صنعتی شامل مهره شش گوش استاندارد DIN934 ، مهره hv گرید DIN6915 و … با ما تماس بگیرید.

استاندارد های پیچ و مهره قابل عرضه

تولیدی انواع پیچ و مهره شش گوش استاندارد نیم دنده و تمام دنده آهنی گرید 4.6 و 5.6 از قطر 5 الی 36 میلی متر و در طول های مختلف
فروشگاه پیچ و مهره فروشنده انواع اتصالات و پیچ مهره شش گوش استاندارد فولاد خشکه 8.8 و گریدهای بالاتر 10.9 یا 12.9 در قطرهای 5 الی 36 میلی متر می باشد.

مرکز تولید پیچ و مهره

مرکز تولید پیچ و مهره

بسیاری از پیچ و مهره های صنعتی که در سایزهای پر مصرف و از جنس و متریال پرکاربرد هستند بصورت سیاه وآبکاری شده دپو شده و آماده تحویل به مشتریان هستند .
این پیچ و مهره ها معمولا از جنس های آهنی، خشکه و استیل و در شکل های شش گوش، آلن و استاد بولت هستند.

سایز پیچ و مهره ها

سایزها و متریال های خاص تری که معمولا نیاز به عملیات حرارتی هم دارند و در استاندارد های پیچیده تری نیز تولید می شوند پس از بررسی و مشورت با گروه تولیدی بازرگانی ای بولت بسته به موجود بودن و یا نیاز به ساخت و حتی واردات این پیچ ها شرایط متفاوت تری را دارند.

مرکز تولید پیچ و مهره

کارخانه پیچ و مهره اصفهان در این شهر صنعتی با دارا بودن شهرک های صنعتی متنوع فعال در حوزه تامین قطعات آهنی صنایع فلزات، شیمیایی، نساجی، برق، سلولزی و معدنی به عنوان یکی از قطب های صنعت پیچ مهره و اتصالات فلزی ایران محسوب می شود..

وجود کارخانجات تولید و استخراج فلزات در این شهر صنعت ایران را تا اندازه زیادی وابسته به صنایع فولادی در اصفهان نموده است.

مرکز تولید پیچ و مهره

کاربردهای محصولات کارخانه پیچ و مهره

پیچ و مهره  در صنایع و ماشین آلات متعدد تولید مقاطع فلزی، کارخانجات فولاد سازی، نبشی و ناودانی، سوله سازی ها، ریختگری و قالب سازی و همچنین صنایع تولیدی ماشین آلات صنعتی کاربرد گسترده ای دارد.

مرکز تولید پیچ و مهره

همچنین در صنایع ساختمانی و سوله سازی ها نیز همواره از پیچ و مهره به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع اتصالات استفاده می شود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *