فهرست بستن

سایت فروش پیچ و مهره

سایت فروش پیچ و مهره به صورت فروش عمده یا خرده فعالیت دارد. وب سایت رسمی صنایع پیچ و مهره ebolt.ir تولیدکننده و واردکننده انواع پیچ و مهره صنعتی از قبیل انواع پیچ و مهره شش گوش آلن مغزی، استاد بولت، رول بولت و انکر بولت، پیچ خشکه، فولادی، سرخزینه و کاسه نمد دار، سرمته ای، پیچ گالوانیزه گرم و سرد از متریال های آهنی، فولادی و استنلس استیل با پوشش دهی داکرومات، آلیاژهای نیکل، روی، مس، برنج، مولیبدن و… می باشد.

مرکز فروش انواع پیچ و مهره ها صنعتی

 انواع پیچ و مهره ها صنعتی

انواع پیچ و مهره ها صنعتی تنها به متریال بکار رفته در ساخت آن، نوع عملیات حرارتی، آبکاری، نوع دنده و بسیاری از فاکتور ها که مهم و اساسی ترین آن ها در مقالات بخش وبلاگ مفصل توضیح داده شده است بستگی ندارد.  بلکه قیمت پیچ و مهره شدیداً تابع وضع بازار به ویژه زیاد بودن و یا عدم فراوانی سایز  پیچ و مهره و متریال ساخت وابسته می باشد.

مرکز فروش انواع پیچ و مهره ها صنعتی

انواع پیچ و مهره ها صنعتی

بدیهی است که سایز های رند و پرکاربرد با متریال و گرید های نرم بازار قیمت پایین تر و رقابتی تری دارد و سایز های کم مصرف و در مواردی گریدهایی که نیاز به تولید دارند بر حسب تعداد سفارش قیمت گذاری می گردند.

گروه صنعتی _ بازرگانی پیچ و مهره به جهت بروز رسانی لیست قیمت های قید شده در سایت های فروشگاهی عرضه کننده پیچ جهت دقیق و آپدیت بودن آنها ؛ تنها در صورت تماس با واحد فروش و به قیمت روز محاسبه و ارسال می گردد.

انواع پیچ و مهره ها صنعتی

انواع پیچ و مهره ها صنعتی به عنوان پرکاربرد ترین نوع اتصالات مورد استفاده در صنایع گوناگون و در ساختار ظاهری متعدد با استفاده از متریال های مختلف در بازار جهان و ایران تولید و عرضه می گردد. نوع رزوه یا دنده های پیچ های متداول و فاصله ی گام مابین دندانه ها انحصاراً دارای کتابچه و کاتالوگ بسیار دقیق و مهندسی شده هستند.

سایت پیچ و مهره های صنعتی عموماً در اشکال شش گوشه، آلن و استاد بولت و برای صنایع سنگین، نیمه سنگین کشاورزی و سبک، مقاوم سازی بتن و ساختمان سازی به صورت انکر بولت یا رولبولت در بازار ابزارآلات و اتصالات تهران ، اصفهان، مشهد و تبریز و… موجود هستند و به صورت عمده و خرده به مصرف کنندگان گوناگون عرضه می شوند.

مرکز فروش انواع پیچ و مهره ها صنعتی

انواع پیچ و مهره ها صنعتی

در تولید پیچ و مهره ها آلیاژهای متعددی از فلزات از رنج آهن کم کربن، پرکربن، استنلس استیل در گرید و کلاس های مختلف استفاده می گردد که هر یک دارای خواص بسیار متعددی از سختی، استحکام کششی، پیچشی، برشی، مقاومت عمق داخلی و مقاومت بالای سطحی در برابر عوامل خورنده ی محیطی و غیره دارند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Pagespeed Optimization by Lighthouse.