فهرست بستن

فروش مهره آهنی گالوانیزه

در صنایع مختلف از ابزارو لوازم متعدی از قبیل چسب، بست، پین و … جهت اتصال و نصب قطعات به یکدیگر استفاده می شود که پیچ و مهره از جمله مهم ترین آن ها به شمار می شود زیرا نه تنها امکان جدا نمودن ان ها به صورت مجدد وجود دارد، بلکه از ایمنی بالاتری برخوردار است لذا کاربرد ان از سایر لوازم بیشتر است.

فروش انواع مهره آهنی گالوانیزه

خرید پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره ها را در انواع مختلف فلزی می توان تهیه نمود مانند پیچ و مهره های آهنی، استیلی، آلومینیومی، مسی، فولادی، برنجی  و غیره که هر کدام از این ها نیزبا توجه به روکش و ساختار آن ها انواع گوناگونی دارند.

فروش انواع مهره آهنی گالوانیزه

قیمت مهره آهنی 

پیچ و مهره های آهنی گالوانیزه با استاندار DIN934  و در گرید 6 تولید می شوند از این رو می توان گفت کیفیت بسیار مناسبی دارند  و برای صنایع حساس و پرکاربرد گزینه خوبی برای انتحاب خواهد بود.

فروش مهره آهنی گالوانیزه

پیچ و مهره های آهنی با روکش گالوانیزه  از استحکام کمتری در مقایسه با نوع خشکه ان دارد لذا برای مصرف در قطغات سبک و سازه های مصنوعی مناسب ترند. آهن به دلیل خاصیت زنگ زدگی که دارد اگر به صورت طولانی مدت در معرض رطوبت قرار بگیرد باعث خوردگی آن می شود. بنابراین، روکش گالوانیزه بر روی مهره های آهنی مانع زنگ زدن آهن می شود.

مهره آهنی گالوانیزه

پیچ و مهره های آهنی خشکه به صورت پوششی از جنس گالوانیزه و در برخی مواردبه صورت خود رنگ مورد مصرف قرارمی گیرند ما در این مقاله به پیچ و مهره آهنی گالوانیزه می پردازیم.

پیچ و مهره های اهنی دسته بمدی دیگری هم دارند که با توجه به ساختار ان ها صورت می گیرد. پیچ و مهره های اهنی مزیت های زیادی دارند که از مهمترین ان ها می توان به استحکام بالا  و امنیت زیاد ان اشاره نمود. از مهره های اهنی در سازه های ساختمانی و ساخت خودرو نیز استقفاده می شود. علاوه بر آن، در صنایع مختلف مانند صنعت پتروشیمی و معادن نیز کاربرد دارد.

فروش انواع مهره آهنی گالوانیزه

فروش مهره آهنی 

پیچ و مهره های اهنی به طور عمده در فروشگاه ها و مراکز فروش پیچ و مهره عرضه می شوند که با توجه به نیاز مشتریان و درخواست مصرف کنندگان انواع مهره های آهنی خشکه، خودرنگ و گالوانیزه و هچینین دیگر انواع پیچ و مهر ها را می توان تهیه نمود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Pagespeed Optimization by Lighthouse.