فهرست بستن

فروش پیچ و مهره شش گوش

فروش پیچ و مهره شش گوش یکی از پرکاربردترین نوع اتصالات صنعتی هستند که در سایزهای مختلف میلیمتری و اینچی، طبق استاندارد های مختلف و با گرید های مختلفی تولید می شوند. پیچ و مهره شش گوش همچنان پر مصرف ترین نوع اتصالات صنعتی از بین شکل های مختلف اتصالات محسوب می شوند که در کلاس های مختلف در سیستم بین المللی و در گرید های مختلف در سیستم آمریکایی تولید می شوند.
استاندارد های مختلف تولید پیچ و مهره شش گوش در سیستم بین المللی ISO, EN, ANSI/ASME و در سیستم آلمانی استاندارد DIN و در نهایت در سیستم آمریکایی طبق دستور العمل ASTM تبیین می شوند.

فروش پیچ و مهره شش گوش
نوع دنده های پیچ و مهره شش گوش در سیستم ASTM آمریکایی اینچی و در سیستم های دیگر میلیمتری می باشد.
برتری خاصی بین استاندارد های مختلف تببین شده برای پیچ و مهره شش گوش وجود ندارد و بسته به ماشین آلات مصرفی که ساخت کدام کشور باشند پیچ و مهره نیز انتخاب می شوند.
بسیاری از دستگاه های صنعتی ساخت کشور آلمان (آلمان فعلی، آلمان شرقی و غربی سابق) هستند و از پیچ و مهره استاندارد DIN آلمان استفاده می کنند.

گرید های مختلف برای فروش پیچ و مهره شش گوش

گرید های مختلفی تولید میشوند که در شرایط برابر دارای ابعاد و نوع دنده زنی یکسانی هستند و در واقع تفاوت در متریال بکار رفته در ساختمان آنها می باشد که سبب تفاوت گرید و در نهایت تفاوت در سختی، تنسایل، مقاومت کششی و دیگر خواص مکانیکی آن ها می شود.

به بیان دیگر با تغییر ماهیت شیمیایی مفتول بکار رفته در پیچ و مهره شش گوش می باشد که خواص مکانیکی آنها نیز دستخوش تغییراتی می شود.

فروش پیچ و مهره شش گوش

دسته بندی گرید های مختلف پیچ و مهره شش گوش در سه نوع مختلف آهنی، استنلس استیل و فولادی صورت می پذیرد.

پیچ و مهره استیل به سبب مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی دارند حائز اهمیت ویژه ای هستند

حال آنکه گرید های مختلف پیچ و مهره شش گوش آهنی و فولادی در برابر رطوبت آسیب پذیر بوده و تعریف گرید ها و کلاس های مختلف برای آنها بر مبنای مقاومت در برابر کشش می باشد.

فروش پیچ و مهره شش گوش

در بین گرید های مختلف پیچ آهنی گرید 5.6 و گرید های مختلف پیچ و مهره فولادی گرید های 8.8 و 10.9 در صنایع مختلف کارایی بسیاری دارند.

لازم به ذکر است آنچه در اینجا و بطور کلی در بازار به نام گرید برای پیچ و مهره های شش گوش معرفی میشود در واقع و در معنای صحیح کلاس آن می باشد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Pagespeed Optimization by Lighthouse.