فهرست بستن

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزه پیچ و مهره ای برای صاحبان مشاغل صنایع فولاد، پالایشگاه، پتروشیمی، تصفیه خانه آب و فاظلاب، سردخانه ، انبارهای صنعتی و مواد غذایی، نیروگاه، تولیدی های صنعتی و غیره مناسب و کم هزینه تر از اتصالات جوشی خواهد بود.

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزه

مرکز فروش پیچ و مهره گالوانیزه

فروش انواع پیچ و مهره و اتصالات غیرجوشی پیچ و مهره، کرپی، خار، پین، اشپیل، آلن مغزی، پیچ شش گوش، پیچ دو سو و چهارسو و … در گروه بازرگانی صنعتی از طریق ثبت سفارشات اینترنتی و یا خرید عمده و خرده حضوری دفتر پخش تهران امکان‌پذیر است.  به طوری که کیفیت ساخت سازه با امکانات موجود در کارگاه ها و کارخانجات مطابق با پلن های طراحی شده تحت نظارت واحدهای کنترل کیفیت بسیار با کیفیت تر از سازه‌های جوشی در محل نصب سازه خواهد بود .

 پیچ و مهره گالوانیزه

ایمنی و پایداری سازه های اتصالات سوله سازی از نوع پیچ و مهره ای چه از نظر تئوری و چه عملی تثبیت شده و سوله و ساختمان‌های پیچ و مهره ای از لحاظ کیفیت و مقاومت بیشتر و پایداری در برابر نیروهای جانبی و لرزه یا زلزله دارند.

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزهدر سازه های پیچ و مهره ای مقاومت در برابر آتش سوزی و حرارت بسیار بالاتر از اتصالات جوشی بوده و احتمالات تخریب و استهلاک وسایل و سازه های فلزی در برابر دمای بالا به شدت کاهش خواهد یافت عموماً در داخل شهرها موقعیت فضای کار و مکان مناسب برای اجرای پروژه های ساخت سوله با استفاده از پیچ و مهره ها در شلوغ ترین و کم حجم ترین موقعیت ها فراهم شده است.

اتصالات سازه ای ارزان قیمت در ایران

در تمامی کشورهای اروپا و آمریکایی کلیه سازه ها با استفاده از اتصالات سوله سازی پیچ و مهره ای اجرا و تحویل داده می شوند.
خوردگی سازه ها در اتصالات پیچ و مهره گالوانیزه از رنگ‌آمیزی و قطعات داخلی دستگاه‌های سندبلاست و وایر برس، زیر نظر کارشناسان کنترل کیفیت، رنگامیزی شده و پوشش رنگی غنی از روی در سازه های اتصالات سوله سازی (پیچ و مهره ضد زنگ روی اندود شده) سبب جلوگیری از خوردگی سازه در طول مدت زمان های بسیار زیاد خواهد شد.

قیمت فروش پیچ و مهره گالوانیزه

فروش پیچ و مهره گالوانیزه

اما در سازه های جوشی رنگ های غنی با روی کاربردی نداشته و از  مواد ضد زنگ استفاده می‌شود و همین مسئله موجب خوردگی سریع تر سازه های ساخته شده با پیچ و مهره سوله سازی نوع جوشی در صنایع مختلف نسبت به سازه های طراحی و اجرا شده به وسیله‌ی پیچ و مهره سازه ای مخصوص سوله سازی پیچ و مهره خواهد بود .

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Pagespeed Optimization by Lighthouse.